Delmål

God morgon finingar! Jag var hos läkaren igår och blev sjukskriven denna veckan också. Börjar jobba på måndag. Har lämnat proverna som skulle lämnats inför min 2-årskontroll så det blir spännande att se hur värdena är.

Funderar lite över delmål och belöningar. Delmål 1 är att vågen ska stå  under 90-strecket. Har beställt ett mamma-armband från @beadsbyliandlo med mina barns namn. Bild på det kommer senare. Delmål 2 är under 85-strecket så om jag hamnar på 84kg så har jag gått ner 11kg efter peggy. Då får det bli slingor i håret hos frisören minsann, jag som inte slingat håret på massvis med år. Sen kommer det förmodligen bli en seg väntan på att komma under 80-strecket och ner till 76kg som är min målvikt och där vet jag inte om jag behöver belöna mig själv, för det är belöning i sig att kunna komma i mina målviktskläder. kanske får bli en ny snygg klänning då eller något. Små steg i taget, fast åt rätt håll så löser det sig nog. pepp o kram ❤

Standard

One thought on “Delmål

  1. Kia says:

    Sunt tänkande! Så bra med delmål. Precis som att bestiga ett berg. Det går inte att ta allt i ett stort kliv!
    Kul att få följa med på din resa, fina du!😘

    Like

Leave a comment